روز هوای پاک مبارک یا تسلیت!

طبیعت باارزشتر است یا تکنولوژی

آمار مطالب

کل مطالب : 49
کل نظرات : 23

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 29
باردید دیروز : 60
بازدید هفته : 414
بازدید ماه : 403
بازدید سال : 1549
بازدید کلی : 164939

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان احیا زندگی زیستی و آدرس biovivification.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 414
بازدید ماه : 403
بازدید کل : 164939
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : عالیه چنگیزی
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1385
نظرات

2 اردیبهشت روز هوای پاک است. اما من فکر میکنم که بجای تبریک به ساکنان خوزستان مخصوصا اهواز باید تسلیت گفت. عکس های زیر  2 اردیبهشت 1390 از شهر اهواز و از روی پل کارون گرفته شده. من واقعا نمیدانم که طبیعت چطور با این حجم بالای ذرات معلق در هوا قادر به نفس کشیدن است. تا کجا قرار است که ما با بی فکری اکوسیستم های زمین را دست کاری و تخریب کنیم و خاک این تخریب به چشم خودمان برود؟؟  

 من خواب دیده ام.
من خواب دیده ام که آن رود خروشانی را که در لیوان کرده بودیم، در دشتهای خشکیده ایران رها شده است.
من خواب دیدم که آن گوزنهای در بند، باز دوباره زاگرس را با قدم هایشان زنده کرده اند.
من خواب دیده ام که آن درختانی را که میزو نیمکت کرده بودیم، جوانه زده اند.
من خواب دیدم که آن هوبره ها و میش مرغ ها دوباره بر صحرای خوزستان آزادانه و بی ترس از صیاد قدم میزنند.
من خواب دیده ام که آن جنگل هایی را که به چوب کبریت تبدیل کرده بودیم، دوباره سبز تر از سبز شده اند.
من خواب دیده ام که در روز هوای پاک آسمان شهرم بدون غبار نفس می کشد...

اما ! ....من خوب میدانم که فقط خواب دیده ام و خواب هایم حقیقی نخواهند شد...
اگر این مسئولان، بی توجه به اشک زمین راه خود را ادامه دهند.........
 



تعداد بازدید از این مطلب: 1270
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
reza در تاریخ : 1390/2/3/6 - - گفته است :
Hi! My name is Reza! Nice weblog!
You can also travel to Baltic sea to see other kinds of this sharks If we have here or not !! You\'re welcome to Finland

<-CommentGAvator->
معصومه دوست بچگی در تاریخ : 1390/2/3/6 - - گفته است :
عالیه!بازم که داری از این گیاه ها دفاع میکنی من میگم دختر یه ذره بفکر خودمون هم باش باورکن ریه هامون شده فقط گردو غبار الانست که بمیریم!!!!پاسخ: سلام معصومه. اول بدون که دوستی من با تو از قبل از 1 سالگی بوده تا حالا. دوم اینکه نتایج نبودن گیاه ها و درختاست که امروز من و تو و .... داریم از گرد و خاک خفه میشیم.

<-CommentGAvator->
امامی در تاریخ : 1390/2/2/5 - - گفته است :
با سلام همین که چنین روزی در تقویم وجود دارد یعنی هنوز وجدانهای بیدار نمرده اند ! و فراموش نکن که چند روز دیگر روز خلیج فارس است.
پاسخ:استاد، ممنونم که به ایمیل من سر زدید. شما درست گفتید، باز هم جای شکرش باقیه ....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود